Klacht: Haribo zure bommen NIET ZUUR

op 06 maart 2020 over Haribo in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dacht ik een lekker zuur pakkie snoep te komen, door regen heen naar huis gefiets en op de bank neer geploft. Ik open de haribo ZURE BOMMEN zak en daar komt de flinkste teleurstelling in tijden : dit is alles Behalve zuur… Wat vreselijk jammer dit. Gaat je geld zurenbommenhorenzuurtezijn

Gewenste Oplossing:

Wanneer de zure bommen zuur zijn en mensen niet meer worden voorgelogen zoals ik.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haribo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haribo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haribo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haribo

Heeft op 10 maart 2020 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Elena,

Dank voor je bericht. Het spijt ons dat de smaak van de HARIBO Zure Bommen niet naar wens is. Dit product is vanaf eerste productie tientallen jaren terug, een ZOET product. Alleen de naam verwijst naar de Zure Bom. Dit is dus nooit een zuur product geweest. Graag komen wij je tegemoet door een zuur product toe te sturen. Wij hopen hiermee je klacht te hebben opgelost. Vooral de FIZZ-serie zijn zure producten.

Met vriendelijke groet,
Esther
Consumer Service
HARIBO The Netherlands Belgium b.v.

Alle klachten die gemeld zijn door elena77