Klacht: Haren in Olvarit groentepotje

op 04 juni 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Mijn dochter kreeg een stoofpotje te eten en mijn man stuurde mij foto’s door (ik was zelf niet thuis) van een lepel met groente waar allemaal haartjes in zaten. Ik dacht eerst dat dit gewoon bij het stoofpotje hoorde, draadjes van vlees o.i.d.
Wanneer ik echter thuis kwam, ging ik zelf nog eens het potje nakijken. Tot mijn verbazing zag ik niet alleen kleine haartjes maar ik trok er gewoon een enorme blonde haar uit van – ik denk wel – 15 centimeter. Bah, smerig gewoon!
Ik koop al jaren potjes van Olvarit, maar hier schrik ik wel heel erg van hoor. Hoe kan dit gebeuren?

Als ik ergens heel vies van ben, is het haren in het eten. Dat mag gewoon niet mogen! En dit is nu één keer gebeurd, domme pech misschien maar ik ben even klaar met Olvarit. Ik hoop op een goede verklaring, al lijkt me sterk dat hier een goede verklaring voor is. Bah!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 05 juni 2016 om 12:07 geantwoord

Goedemiddag Stephanie van Alfen, inmiddels hebben wij contact gehad met meneer waarna wij gepaste maatregelen hebben genomen. We zien het restant van de maaltijd graag tegemoet voor onderzoek en nemen contact op wanneer de uitslagen bekend zijn. Alvast bedankt en nog een fijne dag gewenst! Groetjes, Mariëlle - Nutricia voor jou

Alle klachten die gemeld zijn door huis85