Klacht: haren in het potje

op 18 mei 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Gisteravond gaf ik mijn dochter van 6 maanden oud een potje sperziebonen en halverwege zag ik ineens twee kleine zwarte haren zitten in het potje. Ik vind het echt walgelijk dat dit kan gebeuren. Ik mag toch aannemen dat er volgens strenge regels wordt gewerkt om de hygiëne van de voeding te waarborgen. Ik koop dit product niet meer. De reden hiervoor is dat ik na onderzoek heb geconstateerd dat dit een niet op opzichzelfstaande gebeurtenis is. Helaas geen foto genomen want ik was er zo misselijk van dat ik het meteen heb weggespoeld.

Wat mij betreft hoeft er naar mij toe niks meer te gebeuren. ik vind het belangrijker dat het bij een ander niet meer gebeurd. Misschien is het handig als iedereen zijn haar/baard netjes gebruikt indien nodig.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 18 mei 2016 om 20:59 geantwoord

Zojuist hebben wij Maaike gesproken. Helaas is er geen product meer beschikbaar voor verder onderzoek. Mogelijk is het lege potje nog bij het AH filiaal waar het potje gekocht is. Tijdens openingstijden van dit filiaal zal Nutricia contact opnemen om na te vragen of het potje nog beschikbaar is. Vervangende producten worden opgestuurd naar mevrouw.

Alle klachten die gemeld zijn door maaike1983