Klacht: haren compleet verknipt

op 17 juli 2012 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

gister ben in naar brainwash dordrecht geweest om me puntjes bij te laten knippen.en het is helemaal verpest
na een uur wachten werd ik geholpen wou ook me haar laten verven, maar zei ze eerst knippen dan hebben we het nog wel over t verven. besproken wat er gedaan moest worden het ging om max 3 cm van de punten af en laagjes ook iets bij knippen. puntje bij paaltje hebben ze van me haren wat echt mooi lang was en behalve de punten goed gezond meer als 15 a 20 cm af lopoen snoeien. daarna kwam de leidinggevende en die ging proberen een bob lijn aan te dwingen en mijn donkere haren kon hij niet lichter kleuren, ik wou naar koperblond, nee zei hij dat kan ik niet en dus doe ik dat niet want wij leveren alleen kwaliteit.
ik ben daar toen heel snel de deur uitgewerkt, toen ik in de auto stapte zei me mam en oudste zoon wat hebben ze met je haar gedaan, me oudste zei zelf mama wat zijn jou haren lelijk en kort,
ik ben vandaag naar een andere kapper geweest en die vroeg meteen welke bouwvakker is er door jou haar heen gegaan.
Alles was schots en scheef geknipt en er zaten happen in mijn haar en helemaal geen lagen alles was bot afgeknipt( ik was ook wel eens eerder bij deze kapper geweest) je lengte is helemaal weg.
deze is dus 45 minuten bezig geweest om te proberen de fout van brainwash op te lossen, zei ze ik vind het niet gek dat ze je een bob aan wouden smeren wat dat is de enige oplossing om dit helemaal te kunnen herstellen omdat stukken haar dus ook echt al op lengte was geknipt van een bob.
ik heb dus nogsteeds happen in mijn haar en of knippen of opvullen en de lengte weer krijgen via extensions.
nou zei deze kapper ook een bob is geen optie bij jou gezien dat helemaal niet zal passen bij mijn gezicht en mijn haar daar veels te dik voor is.

geld terug van brainwash en de andere kapper word ook door hun vergoed en ook de oplossing die nodig is om de probleem helemaal op te lossen dus de extension worden door hun vergoed.
hier ga ik ook mee aaqn de slg met me rechtsbijstand.
want dit is gewoon te erg, me haren hingen bijna tot me billen en nu net over me schouders heen, lekkere 3 cm is dat. ik wou me haar juist lang houden.

Alle klachten die gemeld zijn door beccie86