Klacht: Hard stuk in babypotje 15 maanden

Kailey op 28 december 2019 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Gisteren gaf ik mijn twee dochters van 1,5 een potje Olvarit avondeten. Altijd enorm fan van het merk Olvarit. Toen het potje bijna leeg was en ik mijn andere dochter nog een hap gaf stikte ze bijna met een enorme hoestbui en kokhalzen. Ik schrik niet zo snel maar er leek iets vast te zitten in haar keel. Met wat geweld probeerde ik in haar mondje te kijken en daar haalde ik een ontzettend hard stuk eten uit. Het was vlijmscherp! Een gok een stuk van een sperzieboon. We zijn enorm geschrokken en ik ben blij dat het goed is afgelopen.. Maar ik vind dit echt niet kunnen in een babypotje!

Dit mag niet gebeuren, het had compleet verkeerd kunnen aflopen als het verder in haar keel was gezakt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

Bericht van Nutricia

1 jaar geleden - Hi Kailey, wat ontzettend vervelend om te horen en zeker niet de bedoeling! Goed dat je dit ons laat weten. Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken en zoals besproken sturen wij jou een passende vergoeding toe en houden we je tevens op de hoogte van het onderzoek. De kwaliteit van onze producten staat zeer hoog in het vaandel dus wij gaan hier direct mee aan de slag. Groetjes, Robiènne

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 28 december 2019 om 11:51 geantwoord

Groetjes, Robiènne

Alle klachten die gemeld zijn door Kailey