Klacht: handelswijze door Belastingsamenwerking West-Brabant

op 20 juni 2016 over Gemeente Roosendaal in de categorie Gemeente

In vervolg op de brief van Belastingsamenwerking West-Brabant van 8 maart l.l. heb in de aanslag Gemeentelijke en/of Waterschapsheffingen 2016 met aanslagnummer 23995107 van € 1340,01 in 3 termijnen op de resp. data: 31-03-2016; 30-04-2016 en 31-0-2016 voldaan.
Groot was dan ook mijn verbazing dat ik met de brief van 17 juni l.l. werd gemaand om het restbedrag ad. € 455,01 binnen 14 dagen na dagtekening van deze brief te voldoen. Bij in gebreke blijven zouden wettelijke invorderingsmaatregelen moeten worden genomen.
Ik heb de door mij verrichtte betalingen voor de zekerheid 2 maal geverifieerd en heb de conclusie getrokken dat alles door mij en de bank zeer correct en foutloos is verwerkt.
Het is ronduit schandalig dat ik met een aanmaning wordt geconfronteerd. Ik wil dan ook dat het bestuur van de Gemeente Roosendaal hierover met de Belastingsamenwerking West-Brabant in contact treedt en aandringt op meer nauwkeurigheid bij de verwerking van mijn gegevens.

Ik zal tevreden zijn na excuus door de Belastingsamenwerking West-Brabant.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gemeente Roosendaal over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gemeente Roosendaal in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gemeente Roosendaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gemeente Roosendaal

Heeft op 23 juni 2016 om 15:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door louisvromans