Klacht: Handelen jeugdzorg

op 11 september 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Hierbij wil ik een klacht doorgeven ivm het handelen van jeugdzorg, kennissen zijn al jaren gescheiden en vader heeft zich jaren niet laten zien en bemoeid met de kinderen, nu is zijn verhouding voorbij en laat hij zich zien. Nu zorgt vader ervoor dat de kinderen erg van slag zijn en hij bespreekt alles met de kinderen dingen die je niet met kinderen bespreekt en ze niets aangaan, ook bespeelt hij het dochtertje zo dat ze niet meer handelbaar is en liegt dit alles om haar bij hem te houden. Nu is besloten dat de kinderen niet bij elkaar mogen zijn omdat de zoon moeilijk opvoedbaar is, maar ook hier heeft de vader lak asn en doet wat hij wil en houd zich niet aan de gemaakte afspraken. Degene die voor jeugdzorg moet toezien dat alles volgens afspraken wordt gedaan last zich voor het karretje van de vader spannen en laat de moeder met lege handen achter. Hij treed niet op en is niet doortastend naar de vader toe wat leid dat het dochtertje nog maar een schim is van de vrolijke meid die ze was. Jeugdzorg is in mijn ogen erg nalatend en als er niets gebeurt zal het dochtertje emotioneel zoveel schade oplopen dat ze er de rest van haar leven last van zal hebben mede door de VADER!!! Die haar manipuleert, maar zeer zeker ook door het optrede van JEUGDZORG!!!!! Die alles maar op zijn beloop laat.
Ik ben maar een buitenstaander maar als er niet snel iets gebeurt neem ik juridische stappen tegen jeugdzorg en de begeleider omdat naar mijn mening moeder als zondebok wordt beschouwt en het dochtertje aan haar lot overgelaten wordt. Ben zelf vader van twee geweldige dochters en ook gescheiden en weet hoebelangrijk het is dat de kinderen buiten alle ellende gehouden worden maar de vader betrekt de kinderen en praat zo op de kinderen in, en dat wordt allemaal getolereerd door de begeleider die niet ingrijpt!!! Dat ze emotioneel mishandelt worden.
Dus een vader die de kinderen emotioneel mishandelt en manipuleert, een begeleider die niet ingrijpt en een moeder die als zondebok wordt neergezet, dat een belangrijke instantie als jeugdzorg zo er nalatend is en faalt is schrikbarend en iets waar in mijn ogen iets aan gedaan moet worden.

Dat de begeleider zijn werk eens goed doet!!!!!! Ze de vader eens aan een psychologisch onderzoek onderwerpen waar uit zal komen dat hij een erg groot probleem heeft en is in deze situatie.
Mocht dit niet gebeuren zal ik stappen ondernemen om de verantwoordelijke recht te zetten!!!!!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ree-3