Klacht: handbagage

op 30 november 2016 over Wizzair in de categorie Vliegmaatschappij

Beste medewerkers,

Wij zijn het niet eens met, hoe wij behandeld zijn bij het inchecken van de handbagage op de luchthaven van Eindhoven . Thuis koffer opgemeten( zie foto), de maten kloppen. Alleen doordat de koffers wielen en handvatten hebben, pasten ze niet in het meetapparaat. Er werd ons verteld door een zeer onvriendelijke medewerkster dat wij 2x 40 euro moesten bijbetalen. Op de terugweg precies hetzelfde. Wij hebben nog geprobeerd in ons hotel in Riga ongeveer 12 uur van te voren om het om te zetten. Dit kon alleen via de website. Jullie vroegen om een wachtwoord, die wij niet hebben gekregen. Nieuw wachtwoord op aanvraag lukte niet, want ons mailadres werd niet herkend. Zo maken jullie het voor de klant onmogelijk. Dat scheelt ons 160 euro en dat is toch geld, jammer. Zo is deze reis naar Riga alsnog een dure vliegreis geworden ( 2x 80 euro meer).

Wij hopen op een positieve reactie van jullie kant.

Vriendelijke groet
A.A. Roosen
Bestemming was Riga
Reserveringsnummer: YYMN8G

In ieder geval positieve reactie, teruggave van een geldbedrag.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wizzair

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wizzair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pjj.roosen@online.nl