Klacht: Haar verknalt na highlights

op 24 april 2017 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik ben op 10-04-2017 bij de brainwash in almelo geweest en heb ik na wat advies een koele blond kleur uitgekozen en gezegd hoe het model moest
Worden. Ik wou het in laagjes en absoluut niet bot geknipt. Ze begon de highlights in zetten en na een tijd mocht het eruit. Mijn zoon was mee en hij zei meteen dat het lelijk en geel was. Na een kuurtje ( wat achteraf zilverbehandeling was) zag ze dat het haar afgeknapt was en gaf een eerdere uitgroeibehandeling de schuld. Ze knipte wat en föhnde mn haar droog. Mocht het 2 dagen niet wassen en na 2 dagen met zilvershampoo. Toen pas zag ik de conditie van mijn haar. Het was dood droog en verknipt. Ben niet terug gegaan omdat ik er zeker weten met een smoes weggestuurd zou worden. Ik besloot om mijn haar zelf te kleuren omdat ik niemand meer vertrouw met mijn haar. Dat heeft dus nog erger uitgepakt!

Ik wil een excuses van haar dat ze me niet eerlijk gezegd heeft dat ze het heeft verknalt. En ik wil mijn 65 euro terug voor de geleden schade en hetgeen wat nog komt om het goed te krijgen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

Reactie van de melder van de klacht mtb-83

5 maanden geleden - En dan willen ze mijn klacht niet behandelen? Mensen ga niet naar brainwash. Betaald teveel voor iets waar je om kunt janken. Je wordt gewoon niet serieus genomen. En ze laten je de deur uitlopen met kapot haar

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mtb-83