Klacht: Haar totaal anders geknipt dan gevraagd!!

op 24 maart 2013 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik had lang haar en wilde graag een bobline. Ik heb mijn idee uitgelegd en nog 5x gevraagd kun je dat?! Ja dat kan ik, verder de details nog doorgenomen. Ik zeg ik wil absoluut niet opgeknipt of opgeschoren! Nee dat is goed zegt ze.. Nou ik wilde me lange lokken aan de voorkant houden, een kant knipte ze het zo eraf! De zijkanten korter dan afgesproken, plus alles opgeknipt.

Ze was klaar ik zei nou dit is totaal niet wat ik wilde en hoe we het afgesproken hadden?! Zegt ze nee want wat jij wou kon niet.. Heel vreemd, ik zei dan zeg je dat toch voor dat je begint!! Jij bent de kapster als iets niet kan hoor jij me dat van te voren te vertellen.

Nou goed, ben naar huis gegaan. Iedereen vond het korte me leuk staan alleen het was bot geknipt en niet helemaal recht..

Ik de volgende dag weer terug, nou gelukkig zag ze het zelf ook! Ik was erg verdrietig omdat ik al mijn mooie lange haren had laten verknippen.. Ze heeft haar best gedaan het bij te werken. Nu 2 weken verder ben ik er nog steeds niet aan gewent. Het is te kort en totaal niet wat ik wilde, ook is het niet mooi geknipt. Aan de achterkant lijkt een hele hap uit mijn haren.. Ik ben erg verdrietig en totaal niet tevreden met mijn nieuwe kapsel.

Mijn geld terug, eventuele vergoeding voor hairextantions.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dnn1990