Klacht: Grotvuil is niet opgehaald.

Geachte heer/ mevrouw,

Wij hadden afspraak gemaakt met de HVC dat zij op 21 juni 2020 de grofvuil zouden komen ophalen. Wij hebben de grofvuil netjes gebundeld en op gemeente trein buiten gezet zoals
Afgesproken. Maandagochtend is de grofvuilwagen langs geweest en hij reed door zonder te stoppen om de grofvuil op te halen.
Ik heb aantal keren contact opgenomen met de klantenservice zij hebben melding gemaakt dat de grofvuil niet is opgehaald. Volgens de klantenservice kunnen mij niet helpen zij willen een nieuwe afspraak inplannen voor 19 juli dat gaat niet lukken. Me moeder is alleenstaande vrouw en zij is op leeftijd. Nu is het onze probleem geworden om te regelen wie de grofvuil komt ophalen. Ik vind het niet netjes van de HVC hoe zij met ons zijn om gegaan. Hierbij vraag ik u netjes om tot een oplossing te komen graag zouden wij willen als de HVC vandaag of morgen langs komen. Me moeder is erg onrustig van en overspannen geraakt.
Ik hoop op u begrip en dat u tot een oplossing komt.

Vriendelijke groet,

Als de grofvuil vandaag of morgen komt ophalen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huisvuilcentrale (HVC)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huisvuilcentrale (HVC) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Khadidja Boukhoudmi