Klacht: Grote wateroverlast op trottoir voor woonhuis Kastanjeberg 13 te Roosendaal.

op 10 maart 2020 over Gemeente Roosendaal in de categorie Gemeente

Geachte meneer mevrouw ,
Reeds eerder heb ik een klacht ingediend over de extreme wateroverlast op de stoep voor mijn woonhuis Kastanjeberg 13
(Tolberg ),
De rij woningen van nummer 1 tm 15 in de Kastanjeberg ligt lager dan de naastgelegen rij en de tegenoverliggende rijen .
Daar is geen wateroverlast …zie bijlagen .
De rand tegels aan de graszijde plantsoen is al wel eens een aantal jarengeleden verhoogd door mensen van de WVS.
Dit zonder succes.
Wateroverlast werd daardoor alleen maar erger .
Ik heb mijn klacht wel eens eerder met iemand van de Gemeente besproken en bij u ingediend .
Deze medewerker van de Gemeente adviseerde een regengoot tussen grasrand en stoep en dan een afvoer te maken door de grasrand naar de straat …daar is nl.de afvoerput .
Deze eerste mail met zijn advies zal nog in uw bezit zijn .
Dit is mijn tweede klacht !!
Graag een oplossing , gezien de regenval steeds extremere vormen gaat aannemen ….wateroverlast wordt steeds groter ….

Ik ben tevreden als er een vaste en goede oplossing komt voor de extreme wateroverlast op de stoep aan de Kastanjeberg 13..
We betalen immers ook €1046 aan rioolrechten etc en daar mag s.v.p dan wel een service geste van de Gemeente Roosendaal. tegenover staan .
Ik zorg altijd dat de plantsoenen rondom de woningen vrij komen van zwerfvuil en ik maak de parkeervakken altijd ook netjes vrij van onkruid en veeg veel stoepen schoon van afvallend blad , afkomstig van de kastanjebomen ..
P.S Ik heb ook de droge en hoger liggende stoepen van de aan grenzende en tegenoverliggende woningen gefotografeerd , zie bijlagen.

Met vriendelijke groet , mw.Tonny Bal

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gemeente Roosendaal over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]