Klacht: Grote bende van ellende

Jansen & Huybregts hebben in opdracht van ACM Vastgoed Groep te Nijmegen een renovatie uitgevoerd in de woning die wij gehuurd hebben. In het begin waren er al problemen om het feit dat er niet bekend was dat wij al in deze woning woonde, daarna ontbrak de planning die volgens Jansen en Huybregts ‘wel even opgestuurd’ zou worden, maar nooit ontvangen. Daarnaast hebben ze ons laten zitten in veel ellend, waterafgesloten, basisbehoeftes; toilet, drinkwater afgesloten voor 4 weken en daarnaast hebben we 4 weken zonder keuken en badkamer gezeten waardoor we genoodzaakt waren zelf oplossingen te zoeken, want Jansen & Huybregts gaf hierin niet thuis.

Na het slopen van de keuken (zonder de wettelijke arbowet na te leven) hebben zij geen gebruik gemaakt van stofafdekking / stofafzuiging en meteen was ons huis van onder tot boven voorzien van een dikke laag stof. Daarbij zijn er persoonlijke spullen maar ook elektrische spullen zeker niet ongespaard gebleven, maar wanneer je de schade verhaald vertellen ze je doodleuk; U kunt dit ook gedaan hebben, dat kunnen wij niet vaststellen.

Als ik iedereen 1 tip mag geven, ga nooit met deze boeven in zee. De volgende keer dat ik weer de keuze krijg of ik een renovatie wil, dan is mijn antwoord simpel; Ja, maar NOOIT MEER DOOR JANSEN & HUYBREGTS!

Ik ben tevreden wanneer Jansen & Huybregts het gehele schadebedrag uitkeren zoals wij al vermeld hebben aan de verhuurder. Maar voor alsnog geldt dat wij strafrechtelijke stappen ondernemen.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jansen Huybregts Onderhoud Renovatie Nieuwbouw over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JesseBos