Klacht: Grof, überdom vocabulair

op 06 juni 2016 over RTL 5 in de categorie Omroepen

Als Mw. Simons zegt dat een kandidaat van 17 jaar geen ‘sex’ uitstraalt springen mijn nekharen omhoog. Vervolgens, bij een andere kandidaat, laat ze haar mening weten door te zeggen: ‘Ik zou er een stijve piemel van krijgen, als ik die zou hebben’. Ronduit asociaal gedrag. Opmerkingen zoals:”Geile chick man, je hebt het gekilled gewoon!” “Nice ass” “Gewoon facking dope shit gewoon!” horen tegenwoordig thuis in familieprogramma’s als we Eva nog langer op e buis zien. Er zitten in de studio maar ook thuis met hun gezin op de bank, kinderen te kijken. Schaam je Eva. Eva is van een erg laag niveau en heeft bekendheid gecreëerd door haar stem. Of moet ik zeggen: “Je sound is gewoon nice gewoon.”

Eva Simons als jury: Éen keer en nooit weer. Idols is één van mijn favoriete programma's maar Eva doet dit teniet.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 5

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 5 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Milou Kleine
x