Klacht: Groente potje

op 30 juli 2017 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Goedendag,
Wij hadden voor onze dochter van 7 maanden een potje groente gekocht wortel kalkoen met aardappel. Er stond 6+ maanden op. Wij willen het gaan opwarmen voor haar en zien er allemaal stukjes in zitten.staat niet op het potje dat het er in zit. Wij vertrouwden dat het voor 6+ maanden was. Onze dochter nam een hap en stinkte al in de stukjes. Achter af blijk dit een 8+ maanden potje te zijn. Dus verkeerd bedrukt. Wij willen dit graag melden en hopen dat het niet weer gebeurd wij waren erg geschrokken toen ze stikte.

Fam veenker

Dat wij zo fout niet meer aantreffen .

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

Bericht van Nutricia

4 maanden geleden -

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 31 juli 2017 om 11:54 geantwoord

Goedemorgen Richelle,
Fijn je zojuist even gesproken te hebben en nogmaals hartelijk dank voor het melden van deze klacht.
Zoals besproken aan de telefoon zijn er inderdaad twee varianten in onze Olvarit 6+ lijn welke stukjes bevatten, dit is de variant wortel, kalkoen en aardappel en de variant tomaat, rundvlees en aardappel. Goed om te weten dat wij het etiket van deze varianten sinds mei voorzien van een notificatie met daarop de beschrijving dat er stukjes in het product aanwezig zijn.
Toch vinden wij het vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met één van onze potjes om deze reden sturen wij jou een compensatie toe. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het graag!
Groetjes, Robiènne -Nutricia voor jou

Alle klachten die gemeld zijn door Richelle30