Klacht: Groenafval komen afspraken niet na

op 04 oktober 2017 over Gemeente Almere in de categorie

Tijdens tuin verbouwing 3 weken gelden gemeente Almere gebeld om het groenafval op te laten halen.
Volgens afspraak is een vrachtwagen langs gekomen maar deze pakte alleen het houtwerk mee. De volgende dag dinsdag 26 september gebeld. Excuus gekregen en werd direkt melding van gemaakt. Helaas donderdag de 28 nog steeds niet opgehaald en weer gebeld, dubbele klacht. Kinderen waren er mee aan het spelen en de hele buurt blijft afval bij gooien. Gezegd dat het voor het weekend opgehaald moet worden. Ben hier net komen wonen en ik word hier op aan gesproken, wat ik heel vervelend vind. Vandaag ligt de bende er nog steeds, ben ook weer hierop aan gesproken door de buren. Graag ophalen en een excuus.

Dat mijn buren weten, dat het niet aan mij ICT, ik had juist alles netjes ingepland.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Almere

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Almere nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia den haan