Klacht: Grijze bak nog half vol

Schuijt op 17 november 2017 over Huisvuilcentrale (HVC) in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven

1x per 3 weken op vrijdag wordt de grijze bak geleegd. Veel te weinig, hierdoor vaak overvolle bak,maar dat terzijde. Wij gebruiken grote plastic containerzakken en knopen die soms halverwege de periode dicht om er vervolgens een nieuwe bovenop te doen ivm stank. Nu vanmorgen zat de bak nog half vol met het eerste deel van het afval. Het gaat ook zo snel dat legen dat het afval niet de kans krijgt uit de container te zakken. Contact met HVC Alkmaar gezocht en hier te horen gekregen dat ze er niet voor terug mogen komen. Ik zou het afval te vast in de container gestampt hebben. Nou, niet dus want ik til de zak met afval met 1 hand zo uit de container. Dit is natuurlijk te gek voor woorden en vind het een schandalig beleid dat wanbeleid tot mijn probleem gemaakt wordt Ik ben zeer verbolgen hierover. Drie weken wachten op de volgende leging kan natuurlijk niet. JVC, doe wat aan dit beleid. Sowieso is 1 x per weken legen is veel te weinig. Als het nou een gratis service was hoorde je mij niet, maar je betaald je scheel aan deze slechte service

Als containers gewoon weer 1 x per 2 weken geleegd worden en er iets op verzonnen wordt dat er gecontroleerd wordt of de containers daadwerkelijk leeg zijn voor ze teruggezet worden . Tevens wanneer een container niet goed geleegd wordt er alsnog een wagen terug komt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huisvuilcentrale (HVC)

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huisvuilcentrale (HVC) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door