Klacht: gratis zending misleidend

op 23 augustus 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

ik krijg een gratis zending en moet in de kleine lettertjes lezen dat ik na 14 pillen het restant moet terug sturen. anders kost mij de “gratis” zending 68 euro. Naast de zendingskosten van 7,50 euro.
Men vraagt van mij een actie om verdere zendingen te voorkomen. Iets waar ik nooit om gevraagd heb.
Achteraf is de 1e zending het duurst. Je krijgt 14 pillen gratis, en je betaalt voor de rest 68 euro. De volgende zendingen kosten ook 68 euro inclusief de 14 pillen. Dat is gek!
Er klopt niets van, je wordt er in geluisd op basis van een 1e gratis zending. ik heb het gemeld aan de klantenservice, maar dus zeggen dat ik maar moet betalen anders komen er nog incassokosten overheen. Ze bluffen je gewoon af. ik heb de toekomstige betaling, gemeld door mijn bank, geblokkeerd, om te voorkomen dat ik 68 euro betaal voor het 1e pakket. De klantenservice kon alleen er voor zorgen dat een volgende zending niet verstuurd wordt. Dat stond notabene al op hun site, waar in met naam en wachtwoord in kan, dat ik geen volgende zending meer krijg.

ik ben tevreden als ik niet meer hoef te betalen na de 1e betaling van 7,50 euro!

Alle klachten die gemeld zijn door f Stok