Klacht: gratis product

op 10 oktober 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

beste mensen wat ik nou zo jammer vind ,is dat jullie altijd kei goede geld terug acties hebben maaaaar nu moet je binnenkort je gekochte product inscannen dit blijkt niet iedereen te kunnen en bovendien krijg je ook alles van scoupy binnen waar je niet om hebt gevraagd zooooo jammer beste mensen waarom laten jullie als iets goed is niet gewoon zo ……goed is goed dank u wel dat ik dit mocht schrijven. met vriendelijke brabantse groet B.Bouwdewijns.

gewoon zo laten zoals het was ......en ik schrijf dit niet alleen voor mezelf ik hoor ook mensen hierover mopperen....

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 12 oktober 2017 om 14:04 geantwoord

Inmiddels is er contact geweest met deze klant en hebben we de foldermelding van de klant doorgegeven aan ons verspreidingsbureau.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door berdietje@hotmail.com