Klacht: gratis lid

op 02 augustus 2018 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben vorig jaar telefonische gratis melding waarbij we gelijk aan gaven dat we het niet wild waarop die mevr zei maar kan het gelijk regelen dat het maar voor 1 jaar is en u verder geen kosten heeft hier over.
maar nu weten hun daar niets meer van af en sturen een rekening waarop ik reageer dat dit niet klop wel hoor zeggen ze u kunt 1 juli 2019 stoppen,
heb nooit iet getekend dus dus hoe kunnen ze mij dat dan toch verplichten.

Gewenste Oplossing:

waneer ik niks meer met hun te maken heb en ook geen lid ben bij hun en niets betaalen hoef want heb niks getekent

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Places.nl

Heeft op 04 september 2018 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Ozcan,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. U heeft bij ons gebruikt gemaakt van een jaar lang gratis adverteren, om zo onze dienst uit te kunnen proberen. Wanneer wij geen opzegging van u ontvangen gaan wij er vanuit dat u tevreden bent met de dienst en wordt uw contract automatisch verlengd voor de normale prijs.

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u gehad. Daarin zijn u en mijn collega tot een passende oplossing gekomen. Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op via info@places.nl of via 024-3555299.

Met vriendelijke groet,
Kim Dekkers
Coördinator Servicedesk Places.nl
024-3555299

Alle klachten die gemeld zijn door garagemusa