Klacht: gratis lid

op 02 augustus 2018 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

wij hebben vorig jaar telefonische gratis melding waarbij we gelijk aan gaven dat we het niet wild waarop die mevr zei maar kan het gelijk regelen dat het maar voor 1 jaar is en u verder geen kosten heeft hier over.
maar nu weten hun daar niets meer van af en sturen een rekening waarop ik reageer dat dit niet klop wel hoor zeggen ze u kunt 1 juli 2019 stoppen,
heb nooit iet getekend dus dus hoe kunnen ze mij dat dan toch verplichten.

waneer ik niks meer met hun te maken heb en ook geen lid ben bij hun en niets betaalen hoef want heb niks getekent

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Places.nl

Heeft op 04 september 2018 om 13:54 geantwoord

Beste mevrouw Ozcan,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. U heeft bij ons gebruikt gemaakt van een jaar lang gratis adverteren, om zo onze dienst uit te kunnen proberen. Wanneer wij geen opzegging van u ontvangen gaan wij er vanuit dat u tevreden bent met de dienst en wordt uw contract automatisch verlengd voor de normale prijs.

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u gehad. Daarin zijn u en mijn collega tot een passende oplossing gekomen. Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op via info@places.nl of via 024-3555299.

Kim Dekkers
Coördinator Servicedesk Places.nl
024-3555299

Alle klachten die gemeld zijn door garagemusa