Klacht: gob betaald niet uit

op 18 mei 2016 over Gastouderbureaus in de categorie Zorginstellingen

Goedendag,

het is al eens vaker voorgekomen dat Welterkuil te Heerlen te laat het bedrag van de vraagouder niet overmaakt, maar vaak 2 a 3 weken later.

Ik heb de vraagouder ingelicht of er bij hun automatisch is afgehouden en dat klopte, het bedrag is op 24 april 2016 afgehouden en ik wacht nog steeds op het bedrag.

Ik heb vorige week 3 x gemaild, maar krijg geen reactie terug, gisteren 3 x gebeld voicemail ingesproken, krijg ik geen reactie op.
Gisteren een boze mail verzonden dat ik het geen style vind.

Toevallig kreeg ik van de bazin een mail, sorry voor de late reactie we waren niet op kantoor, de betaling vind volgende week plaats en vanmiddag bel ik je op voor de verdere informatie.

Nou ja volgende week??? 24 april is het afgehouden en ze betalen mij een maand later uit.
En het is de vraag of ze überhaupt belt en het bedrag gaat overmaken.

Ik heb met meerder Go,s contact en die hebben ook geen geld gekregen.

Wettelijk gezien mag een GOB niet langer dan 5 werkdagen het bedrag bij zich houden, wat er daar aan de hand is. Denk eerder failliet, mijn gevoel zegt dat. Want anders gaan ze niet een betaling uitstellen.

De nieuwe facturen zijn al weer verzonden naar Welterkuil, stel ze zijn failliet de ouders betalen netjes en ik krijg mijn geld niet uitbetaald van Welterkuil.

Mijn vraag is wat kan ik hier tegen doen.

Graag hoor ik van u,

Met vriendelijke,

M van Schijndel

Vrankerkerklaan 13
6412hs Heerlen

0633173869

Wanneer ik tevreden, als Welterkuil mij binnen 5 werkdagen gewoon uitbetaald zoals het hoort.

Ik ben genoodzaakt om mijn klanten over te laten stappen naar een ander GOB. Als er geen uitbetaling plaats vind.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gastouderbureaus

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gastouderbureaus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door thuisbijmarjolein