Klacht: gezinsvoogd die zich niet aan de afspraken houdt

op 02 oktober 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Mijn gezinsvoogd Jan Likkel komt zijn afspraken niet na met mij en mijn ouders/zusje Jan had bijvoorbeeld belooft dat mijn ouders zusje en ik nog bezoekregeling zouden hebben maar omdat ik nu ben verhuist en mijn zusje ook wil hij of doet hij er nu niks meer mee en komt niet eens met mijn ouders naar mijn groep toe. Wat ik nu ook niet meer wil. Mijn ouders komen nu zelf bij mij op de groep. Jan had ook belooft om mij eens in de maand ongeveer te bellen om te vragen hoe het met mij gaat dat had Jan met mij en mijn mentor afgesproken maar dat is hij niet na gekomen. En ik zie hem gewoon nooit en hij deed zich voor als voogd maar hij is gezinsvoogd. Dat kwam hard bij mij maar ook mijn mentor aan dat zagen wij allemaal niet aan komen.

Wanneer mijn gezinsvoogd word aan gesproken door zijn baas. En zijn afspraken wel na komt en laat zien dat hij moeite voor ons doet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door priscilla100