Klacht: gezag beieniging totaal ongegrond

op 30 november 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

goedemorgen beste medwerker.
om te beginnen ben ik niet tevreden over dee hudige voogd van myn zoontje demi
in de beginvaze heb ik myn zoontje vrywillig
in een pleegezin laten plaatsen dit is al meer als 2 jaar gaande en ben ik door jeugtzorg niet eerlyk behandeld., door ingrypende gebeurtenissen is myn zoon vroegtydig zyn vader verloren.37 jaar ovrleden aan suikerziekte/dranken drugs .
myn zoontje is nu 14 jaar ,het is zelfs zo uit de handgelopn dat myn zoons voogd beweert dat ik geen goede moedere ben,dit is totaal niet waar,en dit kan ik bewyzen door middel van vriende en voormalige buren!
wat er nu allemaal speelt is zeer triest en lyk ik volldig macheloos te staan.
er is zelfs een ondetzoek geweest van de raad van de kinderbescherming,die na dit onderzoek voor de voogd kiest, dit rapport is nu klaar,maar er zyn op het moment niewe feiten en beschuldigingen naar my toe, die nu aangepakt moeten worden.
het verhaal wat na de rechter gaat is voor de helft niet waar !
met het gevolg my het hele gezag af te pakken.
ik zoek hulp dringent.
kunnen jullie my raad of ondesteuning bieden
AUB
MVG EEN MACHTELOZE MOEDER

EEN PLAATSING terug by moeder en stief vader
kortom een eerlyke kans!
met alle instanties die we als gezin nodig zullen hebben.
voor een kind die door jeugtzorg by my als moeder word weggehouden!
waar daar totaal geen redennen voor zyn.
jeugtzorg heeft 2 jaar zyn gang kunnen gaan ,en gaat het met myn zoon nu helemaal niet goed.
en moet hy weg by zyn huidige pleegezin.
en heeft de voogd van myn zoon al beslist waar hy heen moet,ik als moeder heb recht op een eerlyke kans!
hierby is haast!
voor zover hoop ik al een beeld te hebben neergezet en hoop op ondersteuning voor het trug krygen van myn zoon .

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

Reactie van de melder van de klacht mevr joyce bosman

2 dagen geleden - dringent hulp en ondersteuning gezocht! onrechtvaardig behandeld door gezinsvoogd ! op bazis van onwaarheden omtrent de opvoeding van myn zoon!

2 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr joyce bosman