Klacht: gewoon slechte bediening en eten

op 13 juli 2017 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Vandaag voor het eerst naar de nieuwe KFC in Leeuwarden geweest met mijn zoons (15 en 10 jaar). Om half zes. Relatief rustig. We kregen een nummer na de bestelling. Tientallen mensen na ons met veel hogere nummers, een half uur na de bestelling waar anderen een kleine 5 minuten moesten wachten kwam ons eten.Het digitale afroep-systeem functioneerde niet. De hostess schreeuwde de nummers door het restaurant. Lekker rustig eten, maar niet heus. De burgers (Zinger met bacon of kaas) waren lauw, zeker niet warm. De bacon was goed op temperatuur. (Burgers een half uur gewacht?) Een van de Zingers bleek geen topbroodje te hebben. Weer terug naar de balie. De dame in het zwart behandelde mij onvriendelijk. Ik voelde alsof ik werd uitgelachen. Ze oogt niet fris en schoon en droeg een smerig shirtje. Geen reclame deze hostess. Kortom, het uitje was een deceptie. Jammer!! (Restaurantnummer 442, mijn nummer was 3132, 13 juli 17.48 uur.

Snelheid, waarbij de eerlijke afhandeling van alle bestellingen goed/op volgorde is. Warme broodjes, warme burgers, complete bestelde menu's ontvangen, vriendelijke, correcte bediening! Mensen in de bediening die er fris en schoon uit zien. In ieder geval niet deze dame!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaRoRuRo