Klacht: Geven slecht les en ze laten je aan je lot over

op 19 april 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Mijn zusje volgt een capabel opleiding
Helaas kunnen ze hier alleen geld incasseren.
Ze laten haar volledig aan haar lot over.
Ook willen bedrijven geen leerlingen aannemen van deze opleiding. Het is de grootste fout van haar leven . Maar stoppen kan je hier niet. Althans het kan wel maar de betaling blijft wel doorgaan.
Ze heeft haar schoolopdrachten positief afgehandeld maar nu krijgt ze haar diploma niet omdat niemand een leerlinge wil van deze opleiding wil aannemen . Dus geen stage plek .
Zij heeft door heel nederland heen gesolliciteerd maar steeds hetzelfde probleem. Zij krijgt te horen dat ze al een samenwerkings verband hebben met roc’s . De school wil haar verder niet helpen. Studiefinanciering heeft ze geen recht meer op.
Dus weg gegooif geld. Ik zou iedereen aanraden geen opleiding te volgen bij zr.

Als de school mijn zusje ondersteund om aan een stageplek te komen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Capabel Onderwijs Groep wil graag uw klacht in behandeling nemen. Maar u vermeldt geen gegevens van uw zusje. Om de klacht te kunnen behandelen moet ik meer gegevens van u weten. Ik stuur u een e-mail vanuit klachten@capabel.nl met het klachtenreglement en de vraag om meer gegevens. Zodra ik die heb ontvangen, krijgt u van mij een ontvangstbevestiging van uw klacht en nemen wij de klacht in behandeling. Met vriendelijke groet, Gerda van Norden Klachtencommissie Capabel Onderwijs Groep

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 17 augustus 2017 om 12:03 geantwoord

Geachte mevrouw,

Op 25 april 2017 heb ik u een e-mail gestuurd vanuit klachten@capabel.nl. Om uw klacht te kunnen behandelen heeft de klachtencommissie meer gegevens nodig, o.a. de naam van uw zusje.

Op 2 mei 2017 mailde u de klachtencommissie dat u het heeft besproken met uw zusje, maar zij wilde niet haar naam geven.

Ik heb u terug gemaild op 3 mei 2017 dat de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep helaas geen klachten in behandeling kan nemen zonder de gegevens van uw zusje. Zo kunnen wij de klacht niet gericht onderzoeken. Ik heb u geadviseerd om uw zusje aan te raden om met de vestigingsmanager haar probleem te bespreken.

Hierna heb ik niets meer van u vernomen.

Gerda van Norden
Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 17 augustus 2017 om 13:58 geantwoord

Heeft ze gedaan maar geen oplossing helaas

Alle klachten die gemeld zijn door Nour19