Klacht: Gevaarlijke situatie bij de Rooselaar/busstation

op 09 juni 2016 over Gemeente Roosendaal in de categorie Gemeente

N.a.v. het stuk in de Bode van 8 juni 2016 over de gevaarlijke situatie op het Stationsplein door auto’s het volgende. Deze situatie geld ook voor het busstation bij de Rooselaar. Automobilisten die er niet horen te zijn, zetten daar rustig mensen af die het centrum in lopen. Zij rijden vaak nog in tegenovergestelde richting van het busvervoer met alle consequenties van dien voor de bussen en het publiek.

Een ander probleem wat mij opvalt bij dit busstation is de enorme verwaarlozing. Ik schaam mij er eigenlijk voor. Bij regen – en dat is vaak- lekt het dak als een gieter. Dit levert in de winter gevaarlijke situaties op als het gaat vriezen. Ik heb daar vaak mensen onderuit zien gaan. Hiermee geef ik aan dat dit probleem al veel te lang duurt,

Ten eerste als de automobilisten die het rijverbod bij het busstation overtreden worden aangepakt.
Ten tweede dat er mogelijkheden worden ontwikkeld om personenauto's te belemmeren het busstation op te rijden.
Ten slotte. Het busstation heeft dringend een opknapbeurt nodig. Nu de binnenstad wordt aangepakt zou het de Gemeente Roosendaal sieren als het busstation ook wordt aangepakt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Roosendaal

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gemeente Roosendaal over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Roosendaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door herger