Klacht: gevaarlijke en slechte kwaliteit stijltangen CHI

op 12 augustus 2017 over Haarshop.nl in de categorie Kappers

januari/februari 2012 bestelde ik mijn eerste stijltang bij deze webshop. Basic Chi stijltang die na een paar weken al kapot ging. Ik kreeg het bericht dat ik deze mocht terugsturen. Echter was dit product uit het assortiment gehaald van de fabrikant dus ik moest noodgedwongen een duurdere stijltang uitzoeken v, omdat ik mijn geld niet meer terug kreeg. Ik heb toen 40 euro bijgelegd om de CHI tang Nano te krijgen.
Deze werkte prima, maar in juni 2015 stopte hij ermee. Een plaat warmde niet meer goed op. Het viel niet meer onder de garantie, dus ik moest een nieuwe aanschaffen. Dit heb ik destijds gedaan. Echter na ontvangst van mijn nieuw aangeschafte stijltang was hij direct defect. Ik heb hem teruggestuurd en een nieuwe gekregen. September 2016 ontplofte deze tang terwijl ik hem in het stopcontact deed (lekker veilig). Ik kreeg een nieuwe stijltang. En 3 keer raden, we zijn niet eens een jaar verder en mijn stijltang is vorige week gestopt met werken! De kabel geeft geen stroom meer.

Haarshop wil mij deze keer geen nieuwe stijltang geven, aangezien de garantie is verlopen van 2 jaar vanaf moment van deze aankoop in juni 2015 (lees verschrikkelijke en gevaarlijke miskoop). Echt werkelijk waar belachelijk. Spullen kunnen kapot gaan, maar zo frequent…Je mag wel verwachten dat een stijltang die +-150 euro kost een redelijke levensduur heeft en niet een dag, een jaar of korter dan een jaar. Ik werd geadviseerd een ander merk stijltang te kopen. Dit gaat me weer extra geld kosten. Terwijl ik sinds de laatste aankoop al 3 keer een defect heb gehad in 2 jaar tijd en daarvoor ook al 2 keer.

Ik wil mijn geld terug of een nieuwe stijltang met bijbehorende garantie van 2 jaar.

Alle klachten die gemeld zijn door mwpatty