Klacht: Gevaarlijke en onveilig festival pal mundo

op 25 april 2017 over Pal Mundo in de categorie Feest/Festival/Evenement

Het was na 20:00 toen de deuren open gingen, en inderdaad rijen overal. 1 token voor de wc😳 en nergens papieren doeken om je handen af te drogen en geen spiegels. Daarna toen Juan luis qeurra klaar was met optreden toen begon geouwehoer we stonden in de stroom en werden plat gedrukt van alle kanten. Er stonden verderop hekken maar dat zag je niet door het geduw en als gevolg dat je keihard tegen aan ging en als je viel had je een probleem want je werdt gewoon overheen gelopen. Triest voor woorden dat veiligheid 0,0 was vuurwerk in zaal als het mis zou gaan maar 1 uitgang was en zoveel mensen tegelijkertijd eruit willen was gewoon een totaal ramp geweest. Ook gingen mensen blowen en roken in de zaal😤Nee we zijn gelijk naar huis gegaan. Ik ben van mening dat dit feestje geen 60 euro waard is meer 5 euro😐 en inderdaad zou wel mijn geld terug willen hebben want ik had net zo goed het in prullenbak kunnen gooien. Voor mij geen feest meer van pal mundo dit was de eerste keer en ook gelijk de laatste keer😡😤 op de site wordt ook alles mooi gemaakt maar in werkelijkheid niets klopte. 1 tip zorg dat je management in orde heb en de soundscheck doet voordat de feest begint en vergeet niet extra beveiling in te zetten als er meer dan 17000 mensen worden verwacht. 2e tip beveiling aan de deur tot 4:00 er kwamen mensen na 00:00 binnen ze werden niet meer gefouilleerd of in de tassen gekeken er zou zo maar een malloot met wapen binnen komen😒 nee nooit meer!!!!

Als ik al mijn geld terug krijg omdat de organisatie niet nagekomen is aan wat ze op e site hebben vermeld laat staan de veiligheid

4 kaarten €254
1 parkeerkaart €17,50