Klacht: gevaarlijk gedrag t.o.v. omstannodig destructie van politie marteriaal en het beledigend en bedreigend gedrag naar omstatanders nders

op 13 oktober 2016 over Politie in de categorie

Gisteren rond 17.00 was ik bij een kennis op de Bijerlandselaan R,dam en zag beneden aan de overkant bij cafe schuier een politiebusje de stoep op schieten in achtervolging op een scooter de snelheid van het bus dat alleen zwaailicht voerde was halverwege zo.n 60 à 70 km en de twee de helft van het traject cafe Spot /cafe Kruispunt raakte het diversen zaken zoals het reclamebord van een Turkse winkel en een beddenmatras die op de stoep stond als reclame .
Gelukkig geen kinderen die daar vaak spelen .
Op de hoek ter hoogte van cafe Kruispunt kantelde het busje bijna en schade aan wiel/ophanging moet er ontstaan zijn mijns inziens .
10 minuten later kwamen ze weer terug om de veroorzaakte schade op de stoep te lokaliseren .
De Turk met het kapotte reclamebord en die met de beschadigde matras verpakking claimde beide niet echter ik zag dat er nog een fiets geraakt was ter hoogte van cafe de Spot en spak de agenten [een hollands en een surinaams? hindoestaans} netjes aan en zei ” mannen is dit nu echt zo nodig ? het risico voor omstanders is zo toch veel te groot ?
Het antwoord en in middels ben ik in bezit van opname van dat voorval werd er tegen mij gezegd “Je moet op ……”…….. “[deze worden mag ik niet op uw site schrijven ]ze kwamen dreigend op mij af zonder mij te sommeren weg te gaan en waren zo gefrustreerd en op een confrontatie uit dat ik maar gauw ben weg gelopen gelopen ., de hindoe volgde mij nog een stukje maar ik ben gauw bij mijn kennis aan de overkant naar binnen gelopen ., hij schreeuwde mij na “ga slapen joh ………..”dit woord word zelfs niet op uw site opgenomen .
Let wel inmiddels ben ik in het bezit van opnames v.z.v. geluid van dit voorval voorval

Ik ben me goed bewust dat het moeilijke baan is politieagent.
Echter zou tevreden zijn indien deze mannen een duidelijke reprimande zouden krijgen .
Ze zijn een gevaar voor de burger en ook voor zich zelf ., stel dat ze een Trurks kind aanrijden of de confrontatie onnodig zoals bij mij aan gaan maar met de verkeerde .
Ook het beledigend taalgebruik van twee opgefokte jongens die vinden dat dat kan omdat ze politieagent zijn vind ik niet passen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erick Meeusen