Klacht: Geteut tijdens het werk

op 10 mei 2017 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest en ik ben vanaf kwart voor negen tot en met half 2 bezig geweest met de wachttijd heel erg vervelend als de meisjes maar met zijn 2 e staan dan hoeft dat niet altijd uit te maken maar dan is er 1 Amerante heet ze die doet over 1 klant vanaf 9 uur tot 10 over 12 en heeft mij tussen door in de verf gezet en 1 geknipt vervolgens heeft ze een stuk of 8 mensen gezegd dat de wachttijd 3 uur is ongeveer en Roos werkt haar uit de naar om haar tekorten op te lossen dus doet wel een keer zoveel mensen ik snap niet dat jullie zo weinig mensen daar hebben en die meiden die bijna niets doen niet aanpakken de 1werkt zich rot en de ander doen zo goed als niets het gaat hier overdekt locatie Den Helder sins Mariska ten Boekel weg is doen Amerante en Allicia lekker rustig aan en dat komt dan op de nek van Roos terecht erg jammer vind ik dit

Ik Ben altijd zeer tevreden over Mariska en Roos en Chantal

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilmajoop