Klacht: gestolen

op 20 december 2012 over Bedmaster.nl in de categorie Beddenketens

mijn klacht is nog de steeds mijn 2 gestolen parfum flessen!
deze zijn meegenomen door de monteur van bedmaster.
de monteur heeft deze terwijl hij alleen boven was uit mijn kledingkast gestolen
dit waren 2 parfum flessen nieuw in de verpakking!!!

ik wens mijn 2 flessen parfum gekregen voor mijn verjaardag terug!!!!!!zelfs de vraag of de monteur mij ff wil bellen wordt niet beantwoord

Bericht van Bedmaster.nl

6 jaren geleden - Goedemorgen, Wij hebben met deze mevrouw telefonisch en via de mail afgesproken dat zij de beelden (dat beweerde zijzelf ) naar ons op zou sturen, zodat wij de nodige stappen konden nemen tegen deze persoon. Tevergeefs. Als wij geen bewijs hebben kunnen wij ook niks. Persoon zelf zegt dat hij n van niks weet. Als u geen bewijs heeft of kan leveren, verzoek ik u ons met rust te laten.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bedmaster.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bedmaster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bedmaster.nl

Heeft op 10 april 2013 om 14:20 geantwoord

Wij als Bedmaster en Viscomedical excuseren ons voor het niet kunnen beantwoorden van de reacties en klachten.
We waren bezig met het vernieuwen van de site.En dat heeft ons eerlijk gezegd veel tijd en moeite gekost.
Als u goed op de klachten let, kunt u zien dat niemand klachten heeft over het kwaliteit van de bedden.
Als we moeten reageren over de situaties van de niet geleverde en verkeerd gaande bestellingen kunnen we het zo uitleggen, De een of ander moest groupon regelen zoals het leveren van de bedden samen met de transportbedrijf en dat is jammer genoeg niet gebeurd. En moesten we alles zelf regelen. En het is makkelijk om alleen Bedmaster de schuld te geven...
Wij zijn een grote en sterke bedrijf, als er nog problemen zijn die niet opgelost zijn neem contact met ons op, voor een betere oplossing.
Mocht er vragen zijn /onduidelijkheid of andere zaken, dan kunt u altijd gerust bellen naar 0105110811.
U kunt ons ook volgen op Bedmaster.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bedmaster.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door debiel