Klacht: gesprek aangevraagd

op 28 september 2017 over Belastingdienst in de categorie

De belastingdienst heeft beslag gelegd op het AOW en het pensioen van mijn man vanaf dec 2011 en wij krijgen het niet voor elkaar om hier een gesprek over te krijgen. De afgeschreven bedragen kloppen niet, mijn zorgtoeslag die ik niet hoef te betalen omdat ik in België woon en werk! word bij hem afgehouden. We krijgen geen antwoord op aangetekende brieven, worden niet teruggebeld zoals beloofd. We hebben één keer een afspraak gekregen maar die werd 1 dag op voorhand afgebeld door een behoorlijk onbeleefde mevrouw die beweerde dat we niet hoefden te komen omdat er geen probleem was en er helemaal geen beslag was gelegd. Het SVB heeft mij een lijst gegeven met alle bedragen die tot nu toe zijn overgemaakt naar de belastingdienst. Dit bedrag loopt intussen op tot werkelijk belachelijke bedragen, en overal ook nog rente overheen! Ik kan zo nog wel 2 A4 tjes volschrijven !!

wanneer we eindelijk een gesprek krijgen met een integere man of vrouw die ECHT naar ons wilt luisteren en de tijd neemt om het voor ons uit te zoeken

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door belasting