Klacht: genoeg

op 29 juni 2016 over RTL 5 in de categorie Omroepen

Ik ben 2jr geleden overgehaald om mee te doen aan betalen of leeghalen . Inmiddels probeer ik mijn leven op de rit te krijgen (en geloof me dat valt niet mee). En zeker niet als iedere keer weer dat filmpje wordt uitgezonden pff 6x inmiddels. Ik hoop dat het nu klaar is want er gebeuren genoeg dingen waar jullie eens aandacht aan zouden kunnen (moeten)schenken kinderen in nood dieren in nood een programma over de graaicultuur in nederland en dan zou het mooi zijn dat een liegende minister een 6x terug gezien wordt en zonder dat ie betaald wordt want ik word ook niet betaald. Helaas ik word alleen elke keer weer geconfronteerd met alle ellende die ik graag wil vergeten dus alstublieft nu is het genoeg uitgemolken . Anders zouden jullie mij maar moeten gaan betalen .met vriendelijke groet anneke

Als jullie die filmpjes van die mensen die jaren geleden in de ellende zaten nu laten rusten. Of dat jullie de reklame opbrengst in die filmpjes zouden verdelen onder de mensen die de hoofdrol spelen in filmpjes want het is er echt niet leuker van geworden . Ik hoop dat hier iets mee gebeurd. En dat jullie als je een programma maken van menselijk leed dat dat dan in het vervolg bij een keer blijft herhaal lekker leuke programma's waar mensen blij van worden en weer met een vriendelijke groet anneke ps. Ik hoor het wel als ik mijn rekeningnummer moet sturen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 5

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 5 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anneke scheffer