Klacht: gemakzucht

op 15 juli 2017 over Politie in de categorie

Bij ons in de wijk wateringseveld omgeving athenesingel staan auto’s iedere dag hinderlijk geparkeerd. De politie is op een middag 2 maal langs geweest met een hoop bombarie, en bij de betreffende bewoners gaan aanbellen, dat de personen direct hun auto weg moesten halen, anders zou er verbaal worden opgemaakt. Wij zijn nu 2 maanden verder en de auto’s staan al weer geruime tijd hinderlijk geparkeerd. Wij hebben dit nu weer een aantal malen aangegeven, maar het laat de politie koud, de bewoners uiten nu al de kreet, ze blijven liever op hun luie reet zitten. De auto’s mogen daar niet staan, maar klagen heeft geen zin, het interesseert ze niet.

Als ze meerdere malen verbaal opmaken, zodat de auto's zich 2 maal bedenken om weer zo hinderlijk te parkeren, soms staan ze zo geparkeerd dat er een busje van GLS er niet eens doorkan.
Het is een doodlopende parkeerplaats met 6 parkeervakken,
maar er staan er soms wel 9 a 10. Er kunnen ook paaltjes geplaatst worden in de bochten van de parkeerplaats op het Boekarestpad..Wij hopen dat dit via u wel tot een oplossing zal komen.
Wij hopen als bewoners dat u meer succes zult hebben dan wij.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan van Ruitenbeek