Klacht: Geluidsproduct wat niet zacht kan staan

op 25 januari 2014 over Ices Electronics in de categorie klachtmelden

Met de kerst een IBT-tower 2 gekocht van dit merk, zodat mijn zoon wat muziek had in zijn slaapkamer.
De eerste die we ontvingen deed het helemaal niet, maar deze was zonder probleem om te ruilen bij Bart Smit. De tweede doet het te goed, hij kan namelijk niet zacht staan. Als mijn zoon de radio selecteert, levert de zachtste stand ongeveer 60 decibel op. Dat is niet echt zacht. Sterker nog, als ik constant 60 decibel bij de buren hoor, ga ik denk ik klagen ivm overlast. Als antwoord op mijn klacht bij ICES, kreeg ik de reactie, dat ze hier helaas niets aan kunnen doen. Voor de rest niets. Dit vind ik zeer kort en bot.

Misschien het opnemen van dit probleem in de specificaties.
Als ik die namelijk gelezen had, had ik dit product zeker niet gekocht. Misschien kan de kleine versie van de toren wel zacht staan. Iets van een omruilactie opzetten.
Met het verschil in geld terug.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ices Electronics

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ices Electronics nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thumb