Klacht: geluidsoverlast van 12 tot 2 uur ’s nachts

op 28 augustus 2016 over Mysteryland in de categorie Feest/Festival/Evenement

Overdag viel het geluidsoverlast wel mee maar na 23 uur begon de ellende pas goed. Wij wonen in Vijfhuizen en wonen volgens de organisatie 2e ring vh festivalterrein maar wel op 50 meter afstand van het grote parkeerterrein. Alle auto’s geven toeter serenades aan elkaar en dat gaat maar door.. daarbij komt dat wij dit jaar extreem veel last van de camping-muziek hebben gehad. Boem boem, veel bass en we konden dus in bed tot 2 uur ’s nachts de MC (speaker) letterlijk verstaan!
Politie gebeld, 0900-8844, helaas die konden niets doen. Ik hou m’n hart vast voor vannacht, wij moeten morgen gewoon werken.
Dan maar klagen!!

Hou politietoezicht op de parkeer terreinen zodat iedereen het festival terrein rustig verlaat, ivm woonwijk en dus dat omwonenden kunnen slapen en sluit de camping of zorg dat het aantal decibellen niet wordt overschreden. Dit keer was het echt veel te hard en ging dat te lang door.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mysteryland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mysteryland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KAREN2016