Klacht: Geluidsoverlast trommel tijdens voetbalwedstrijden

op 02 september 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Geachte heer/mevrouw, mijn vrienden en ik ergeren ons aan de , toenemende, Geluidsoverlast van een of meer personen die vrijwel een gehele voetbalwedstrijd verstieren door op een trommel te slaan. Mijn advies:overleg met andere zenders, BVO’s en de KNVB om de mensen met hun trommels , géén toegang te verlenen in de voetbalstadions. In een voetbalstadion kom je om naar het voetbal te kijken. Als mensen willen trommelen moeten ze bij een drumband of fanfare zijn. Nu vanavond tijdens voetbalwedstrijd Nederland – Griekenland is het weer zover. Zit er weer iemand op zijn trommel te slaan. Je kunt niet fatsoenlijk naar de voetbalcommentator luisteren. Op mijn voetbalclub en op feestjes hebben wij het ook over dit onderwerp en velen zijn het met mij eens. Ik hoop dat u en uw collega’s dit onderkennen en actie ondernemen tegen deze vorm van hongerende geluidsoverlast. Tenslotte gaat het ten koste van uw programma. Succes! Met vriendelijke groet, René van Nistelrooij

Als ik normaal naar voetbalwedstrijd kan kijken. Dus zonder irritante bijgeluiden zoals een of meerdere personen die tijdens een wedstrijd vrijwel continu op hun trommel slaan.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door renevannistelrooij@hotmail.com