Klacht: geluidsoverlast bovenburen

op 03 februari 2014 over Alliantie in de categorie Woningcorporaties

Beste medewerker,

Sinds oktober/november 2013 nieuwe bovenburen, net bekomen van de vorige, overlast veroorzakers, nu nieuwe in de plaats gekomen. Ditmaal gaat het om een subwoofer.

Voor de vorige bewoners, vanaf 2007 een logboek bijgehouden, buurtbemiddeling via Versa, ze waren een tolk vergeten en buurman liep boos weg, klaar ben je dan! Versa doet en deed daarna nix meer. Politie verschillende malen moeten bellen, buurman werd ook agressief en begon te schelden.

Nu nieuwe buren, praten alleen Engels, heeft subwoofer, dus tv en muziek dreunt heerlijk door. Buren erop aangesproken aan de deur, kan volgens hun niet staat maar op een half. Twee weken geleden politie gebeld, die dan komen op een moment dat het niet gaande is. Tussen 01.00 en 02.00 uur die nacht weer bal. Zoveel keer iets gevallen op de vloer en gedreun van tv en of muziek. Afgelopen zaterdag weer naar boven, buren gevraagd bij mij in huis te komen luisteren en de muziek en of tv op hetzelfde level te laten. Vijf minuten later komt buurman naar beneden met kind. Dus geren en gestoei hoor je dan ook niet.

Buurman voelt zich oncomfortabel in huis doordat ik nu inmiddels 3 keer aan de deur ben geweest. Antwoordde dat ik dat ook heb en dat we eruit moeten zien te komen. Terwijl ik dit nu schrijf dreunt het lekker in mijn hoofd.

Word hier echt moedeloos van! Door Alliantie word je niet serieus genomen, bellen niet terug doen er gewoon nix mee. Nieuwe bewoner zorgt voor meer geld in het laatje.
Betreft woning op de Ambachtsweg in Huizen.

Buren goed attenderen op gehorige huizen en dat ze zich moeten aanpassen in een flat. Naambordjes bij de brievenbus en plaatsing satelliet schotel moeten aanvragen.

Nu word er maar aan gerotzooid! Beneden pijl het beleid binnen de Alliantie.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alliantie

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alliantie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nietgehoord