Klacht: Geluidsoverlast

op 24 september 2017 over Gemeente Almere in de categorie

Gisteren en vandaag is er een festival in Almere Buiten. Hier is niets op tegen, maar het zou wel erg prettig zijn als men zich dan aan de afspraken houdt.
De gemeente vertelt ons dat het gekuid maximaal 70 db mag zijn. Gisteravond liep dit op tot boven de 90 db. Maar handhaven doet de gemeente niet!
Wonen aan het Rio de Janeiroplein weten we dat er een aantal malen per jaar iets te doen is. Dit geeft ook niets. Ik vind wel dat de gemeente dan toch zal moeten handhaven. Zoals het gisteravond was en nu ook weer kan men elkaar zelfs met dichte balcondeuren in de woonkamer niet verstaan.
Dit lijkt nergens naar!
Het wordt tijd dat de gemeente haar verplichtungen t.o.v. De bewoners eens goed in ogenschouw neemt en zoals nu inderdaad gaat handhaven.
De volgende keer deze band dus gewoon de toegang weigeren!

Zorgen dat er gehandhaaft wordt en het aantal db,s beperkt blijft tot hooguit 70 en in de avond na 22.00 uur nog lager zodat kinderen kunnen slapen.
We horen tegenwoordig dat jonge kinderen al gehoorbeschadiging hebben door de vaak te harde muziek. De gemeente werkt hier dus gewoon aan mee en niet niet haar verantwoordelijkheid naar de burger.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Almere

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Almere nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ollepolle