Klacht: gelijk gezakt!

op 14 augustus 2017 over CBR in de categorie

Ik heb vandaag mijn examen gedaan.

ik heb deze hele maand lessen genomen totdat ik examen had.
ook 50 min lessen ervoor genomen en toen naar de cbr.

hier komt mijn verhaal:

mijn rij examinator kon niet mee achterin terwijl hij zeker wel mee zou gaan. ik voelde me voor de gek gehouden maar goed.

ik stap de auto in nadat ik de kenteken enz van een ander auto had gelezen. de examinator vroeg me vragen over de binnenkant van de auto. Hij wees me op de dashboard waar de kilometerteller/ toerenteller en stelde me een paar vragen over wat ik allemaal zag, dus ik noemde wat ik zag en voor wat het was. Bij een vraag wist ik niet het symbool te vinden van de motor olie, omdat ik die niet zag hij knipperde steeds weg dus moet ik steeds de sleutel draaien totdat de dashboard weer aanging. AAN ZIJN KOP EN GEZUCHT TE HOREN WIST IK AL NEE DIT GAAT EM NIET WORDEN!! en ik vroeg nog paar keer meneer welke lampje bedoelt u want ik zie niks knipperen, ik snap niwt waarom hij mij niet gelijk de motor liet starten zodat je gelijk alles kon zien op de dashboard ufffff.

erna gingen we uit de cbr rijden en niet een een min later zeg die je rijd te ver naar rechts meer naar links, ik dacht echt van jij oude bok! jij zoekt gwn iets om me te laten zakken. Ik heb keer op keer deze cbr in en uitgereden tijdens lessen nooit een fout gemaakt met het uitrijden van cbr. volgend die man reed ik op het stoep in het gras maar dat kan ik zou het gelijk horen en merken door de banden.

ik werd boos op de oude bok hij moet lekker met pensioen gaan!
en nog rare vragen stellen ook met hoeveel uur per week ik werk enz wat gaat hem dat aan!! ik zei tegen deze man ik kan beter nu terug gaan naar cbr!

ik ben tevreden als er iemand mee kan in de auto rijinstructeur, of nog beter gewoon camera plaatsen in de auto hoe een leerling rijd voor achter zij en binnenkant!
hahahaaha maar jaaaa wat denk je zelf!! tuurlijk gaan ze dit niet doen want dan verliezen ze geld

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oplicht