Klacht: geldigheid van de bon

op 09 mei 2016 over GiftFor2 in de categorie Internetshops - Cadeau's

Bedacht dat we de vorig jaar april(2015) gekregen bon wel konden verzilveren binnenkort bij een kort verblijf elders in het land. Zag nu pas dat de kaart maar een jaar geldig is. Erg ongebruikelijk en klant onvriendelijk

Als de kaart onbepaalde tijd geldig is, zoals alle "tegoed" bonnen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GiftFor2 over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GiftFor2 in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GiftFor2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GiftFor2

Heeft op 10 mei 2016 om 07:45 geantwoord

Hartelijk dank voor de feedback.

De prijzen veranderen ook ieder jaar en daar is de geldigheid van de voucher op aangepast, zodat we altijd een compleet arrangement kunnen aanbieden, zoals staat vermeld op de GiftForYou box. We kunnen daarom niet langer dan een jaar hetzelfde arrangement blijven aanbieden voor dezelfde prijs. Om de consument tegemoet te komen bieden we voor een laag bedrag de mogelijkheid te 'verlengen'. Dat wil zeggen, tegen een kleine vergoeding die de kosten dekt, een nieuwe GiftForYou vouchercode te ontvangen, zodat het toch mogelijk is van de belevenis gebruik te maken. Wij hebben u inmiddels een mail gestuurd voor de verlengingsmogelijkheid.

Vriendelijke groet, GiftForYou

Alle klachten die gemeld zijn door marian van wijland-van swol