Klacht: geld van de bank menen zonder ik er van weet

op 17 juni 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

er werd 49,95€ van mijn bank afgehaald zonder ik even weet waarover het gaat, ik woon in belgië, en dat ganse ding komt uit nederland

zal niet rusten voor ik mijn geld terug krijg

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Reactie van de melder van de klacht lauretta borgoo

11 maanden geleden - Hoe kunnen deze mensen zo maar geld van je rekening nemen, zonder je er iets van weet? misschien een bende aftroggelaars, maar hoe kennen zij mijn banknr, er stond zelfs nog bij, Europese domiciliëring. Er stond ook nog bij voor luckymillions, schuldeiser referteD20160608 - 9998501622 -80663079386604. REF: 08166GO28088. Waar halen ze het uit, zo kunnen ze gemakkelijk rijk worden, bende zwendelaars, ik zal het niet met rust laten tot ik een volledige uitleg krijg!!! Het ergste is nog ik woon in België en dit ganse gedoe komt uit Nederland....

Reactie van de melder van de klacht lauretta borgoo

11 maanden geleden - GRAAG HAD IK VAN DIE MKBusiness WAT MEER UITLEG GEKREGEN. EN WAT IK HEB GEDAAN OM TE MOETEN BETALEN.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lauretta borgoo