Klacht: geld terugboeken

op 17 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Er is nu 2x € 50,00 van mijn rekening gehaald, waarvan ik het met 1x niet eens ben. Je krijgt via de grote prijzenpot inloggegevens maar ik kan nergens iets opzeggen, terwijl dit wel telefonisch is doorgegeven. En er werd ook niets verteld dat er iedere maand geld van mijn rekening afgehaald zou worden. De 1e keer dat er geld van mijn rekening is afgeschreven is ook terecht om dat ik te laat was met reageren mijn fout.
Maar ik wil dat er nu geen geld meer van mijn rekening wordt gehaald door deze partij.

Als er geen geld meer van mijn rekening wordt gehaald

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:42 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door SKlijn