Klacht: geld terugboeken

op 17 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is nu 2x € 50,00 van mijn rekening gehaald, waarvan ik het met 1x niet eens ben. Je krijgt via de grote prijzenpot inloggegevens maar ik kan nergens iets opzeggen, terwijl dit wel telefonisch is doorgegeven. En er werd ook niets verteld dat er iedere maand geld van mijn rekening afgehaald zou worden. De 1e keer dat er geld van mijn rekening is afgeschreven is ook terecht om dat ik te laat was met reageren mijn fout.
Maar ik wil dat er nu geen geld meer van mijn rekening wordt gehaald door deze partij.

Gewenste Oplossing:

Als er geen geld meer van mijn rekening wordt gehaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.
.

Alle klachten die gemeld zijn door SKlijn