Klacht: Geld terug storten

op 02 oktober 2017 over Medium Amanda in de categorie Chat sites

Goedemorgen Medium Amanda,

Vrijdag 22 september heb ik een mail van het medium ontvangen waarin werd vermeld dat je mij antwoorden kon geven, ik heb hierop een betaling gedaan van €29,95.

De betaling is gedaan via de bevestigingsknop. Alle gegevens zijn bekend via eerder gestuurde mails.

Wanneer wordt het geld nu eindelijk eens teruggestort op het inmiddels bekende rekeningnummer bij jullie.

Jullie spelen met het vertrouwen van anderen……………

Evert

Geld teurg

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medium Amanda over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Medium Amanda in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medium Amanda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medium Amanda

Heeft op 02 oktober 2017 om 10:25 geantwoord

Beste heer Van der Veer,

In uw bericht vraagt u wanneer het bedrag wordt terugbetaald. Op 27 september hebben wij u via klacht.nl laten weten dat wij het bedrag binnen 10 werkdagen terugstorten op uw rekening.

Het bedrag is op vrijdag 29 september terugbetaald en omdat het weekend ertussen zit zal deze betaling vanaf vandaag of morgen zichtbaar zijn op uw rekening.

Als u vragen heeft kunt u ook altijd een bericht sturen via amanda@mediumamanda.nl.

Support Team Medium Amanda

Heeft op 02 oktober 2017 om 10:29 geantwoord

Zodra het geld is teruggestort zal ik nogmaals de geboden oplossing beoordelen

Alle klachten die gemeld zijn door WE van der Veer