Klacht: Geld niet waard!

op 18 januari 2014 over GiftFor2 in de categorie Internetshops - Cadeau's

Vandaag de kaart ingeleverd aangezien de geldigheidsduur bijna verlopen was. Besloten deze in Hoogeveen in te leveren bij Salsa, aangezien dit het enige restaurant is waar je de bon in kan leveren. Begon met een tomatensoepje met een klein stukje brood en vervolgens een bord met 2 stukjes olijfbrood, een mini kroketje, 2 soorten Spaanse Ham en wat salade. Drinken moesten we nog bij betalen: €8,-. Dit alles samen zou een waarde hebben van €35? We waren heel eg verrast! Dit is totaal NIET het geld waard! Het idee van een giftfor2 als cadeau is leuk, maar dit is gewoon te belachelijk voor woorden..!

Ik wil een gedeelte van mijn geld terug! Een kaartnummer heb ik overigens niet meer aangezien het bedrijf deze ingenomen heeft.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GiftFor2 over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GiftFor2 in behandeling genomen

Bericht van GiftFor2

3 jaren geleden - Het betreurt ons ten zeerste om te moeten horen dat uw GiftFor2 belevenis bij ‘Salsa’ niet naar verwachting is verlopen. Wij hebben u een mail gestuurd en gevraagd om meer informatie, zodat wij de klacht met de locatie kunnen bespreken. Graag willen wij dit voor u oplossen. In afwachting van uw mail. Klantenservice GiftFor2

GiftFor2

Heeft op 21 januari 2014 om 11:44 geantwoord

Graag willen wij dit voor u oplossen. In afwachting van uw mail.

Klantenservice GiftFor2

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GiftFor2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hgv-13