Klacht: geld niet terugstorten zoals afgesproken

op 12 september 2018 over squla in de categorie Tijdschriften

Ik heb vorig jaar een abonnement afgesloten voor mijn zoon. Hier maakt hij nu al een tijdje niet gebruik van. Het is toen stilzwijgend verlengt zonder dat ik dit wist. Er is zonder mijn medeweten 95 euro afgeschreven van mijn creditcard. Op 30 augustus kwam ik hierachter en heb ik het telefonisch opgezegd. Hier heb ik ook een bevestiging van gehad. Er zou 85 euro binnen 14 dagen worden teruggestort. Zie hier de zin in de mail:
Je hebt voor een langere periode vooruitbetaald. Binnen 14 werkdagen wordt het teveel betaalde bedrag van € 85.21 bijgeschreven op je rekening.

Je zou dan denken dat het dan uiterlijk 18 september op mijn creditcard is bijgeschreven. Maar toen ik vandaag belden met de onbeschofte Linda van Squla bleek dat ik het pas na 29 september binnen 14 dagen krijg teruggestort. Ze had het ook niet over werkdagen maar over gewone dagen. Maar in de mail die ik heb gekregen staat toch echt binnen 14 werkdagen en die mail heb ik op 30 augustus ontvangen. Hier gaf ze ook geen antwoord op. Ze dreunden alleen maar het zelfde verhaal op als een robot en daar moest ik het maar mee doen. MAar jullie hebben per mail deze afspraak gemaakt en hier heb ik ook het bewijs van. Dus wettelijk gezien hoort het gewoon 18 september op mijn creditcard zijn bijgeschreven! Linda was zeer onvriendelijk en net een robot. Op deze manier begrijp ik dat mensen nooit meer terugkomen bij Squla. Ik zal iedereen ook zeker een abonnement afraden en zelf neem ik het nooit meer!

Ik heb de klantenservice vd creditcard gesproken hierover. Als het bedrag niet op 18 september is bijgeschreven op mijn creditcard zoals jullie zelf geschreven hebben, dan zal ik bij de creditcard een betwistingsformulier invullen.

Als mijn geld terug is gestort op mijn creditcard uiterlijk 18 september 2018

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over squla

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over squla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sammy1488