Klacht: geld niet terug gekregen na retour

op 09 april 2020 over trainingshalsband.nl in de categorie Dierenwinkels

Ik had een trainingshalsband besteld. Deze leverde een extreem harde schok op de laagste instelling ( stand 2 of 3 van de 100) er werd aangeraden te beginnen op stand 20, maar ik kan stand 4 nieteens aan op mijn arm…Hierover gemaild, gevraagd of dit een productiefout zou kunnen zijn. Duidelijk aangegeven dat als het geen productiefout was , ik mijn geld terug wou. Het was volgens hun geen productiefout, maar vefvolgene hebben we zonder overleg een vervangend exemplaar opgestuurd.

Dit ook nog eens naar het adres waar het eerste pakket was geleverd. Dit is een verzamelgebouw waar ik een ruimte had gehuurd voor 2 weken..Kreeg bericht dat het daar bij een ander bedrijf was afgeleverd.

samengevat wil ik mijn geld terug, en heb ik niks te maken met het feit dat het vervangend product naar een verkeerd adres is gestuurd, en blijkbaar is zoekgeraakt.

Ik ben hier al meer dan 2 weken over aan het mailen, ze hebben 1x gereageerd met dat ik het geld pas terug krijg als ze het pakketje terug hebben.

Vervolgens iedere dag gemaild, geen reactie.

Telefoonnummer staat al 2 weken op hetzelfde bandje ( al onze medewerkers zijn in gesprek)

als ik mijn geld terug krijg, en een keer te woord wordt gestaan

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over trainingshalsband.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stijnstijn86