Klacht: Geld incasseren zonder mail te sturen

op 11 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefonisch contact gehad.Zou binnen 10 dagen een mail krijgen,nooit gehad.
Nu opeens trekken ze geld van je rekening.Dit heb ik direct teruggehaald.
Ik wil absoluut niet meespelen met de Lucky loterij.Graag een antwoord hierop.
BVD Riny de Kruijf

Gewenste Oplossing:

Als dit recht gezet is,en er geen geld meer afgehaald wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.
Voor vragen en of opmerkingen wil ik u verwijzen naar Lucky Millions, zij zijn te bereiken op telefoonnummer +31857325664 of +3228083919 (BE) of via mail info@luckymillions.net.

Alle klachten die gemeld zijn door Riny de Kruijf