Klacht: Geld afgetrokken van mijn bankrekening

op 06 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

MKBusiness heeft met de mededeling megaprices 49.95 euro van mijn bankrekening afgetrokken.Het enige waaraan ik kan denken vanwaar dit komt is van een telefoontje dat ik enige maanden geleden kreeg omdat ik op skynet een enquete had ingevuld dat ik geïntereseerd ben in kansspelen. Ik had telefoon gekregen met de vraag of ik mee wou doen met euromillions. Ik zou daar dan een mail van krijgen waarna ik me dan ook terug zou kunnen uitschrijven indien ik dit wou. Nu heb ik nooit een mail ontvangen en dus ook nooit iets bevestigd. Ik heb dan ook geen enkel idee hoe ik dit moet stoppen en hoe dit mogelijk is. Ik heb de domilciering wel al stopgezet via mijn bankrekening zodat er geen geld kan worden afgetrokken.

Ik wens dat het geld dat is afgetrokken van mijn rekening terug gestort wordt en dat er verder ook geen bedragen meer van mijn rekening worden afgetrokken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Heeft op 15 juni 2016 om 09:18 geantwoord

Ik heb nog steeds geen idee wie de opdrachtgever is zodat ik die kan contacteren.

Alle klachten die gemeld zijn door Lyrista