Klacht: geld afgeschreven zonder toestemming

op 01 juni 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

ben gebeld door medewerker over een loterij. en zou hier een email van krijgen zodat ik er over na kon denken. en nooit!! deze email gehad en nu is het geld afgeschreven.

als het geld terug is op mijn rekening en ze niks mee afschrijven

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, In goede orde ontvingen wij u klacht. Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd. Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik, MKBusiness

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 08:54 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 13:36 geantwoord

ik weet niet voor welk bedrijf dat stond er niet bij.
alleen dit nl32snsb0852923201
sweet 5?? misschien weet u welk bedrijf het is.

Alle klachten die gemeld zijn door kimmie30